2019. november 26., kedd

Coming soon!

Csak hogy lássátok, nem döglött meg a blog, sőt, most kezdünk csak igazán élni. Mind a hat olvasónk nagy örömére közölhetem, hogy az idei karácsonyi szezonban saccra tíz könyvet biztosan be fogok szerezni, a többségük újdonság, bár mire eljutok odáig, hogy elolvassam és írjak is róla, addigra a felük rég nem lesz aktuális :) De a lényeg, hogy feltöltjük a készletet, lesz alapanyag. 
Szerintem le se lövöm, hogy mik lesznek ezek, bár a nagy részét elég könnyű kitalálni, mert a kedvenc íróim újdonságait bizony egytől egyig behúzom. 
Az első rendelésem ma érkezett meg, íme:


Azt hiszem, kis magyarázkodásra szorul a dolog. Haladjunk szépen visszafelé.

Sarah J. Maas: A Court of Frost and Starlight
Na jó, ezt talán pont nem kell magyarázni. Rhys. A többi mindegy :D 

Joe Abercrombie: A penge maga
Hát nagyon nem friss darab, és igazából Marci beszélt rá, meg a borítója is tetszett; gondoltam, ha másnak nem, dísznek jó lesz :) Alapvetően nincs bajom a pasisabb fantasyvel, csak jót nem nagyon sikerült olvasnom még. Meglátjuk, hogy teljesít. 
A következő ilyen próbálkozásom Sanderson lesz, akinek az írós óráit imádtam, és már nagyon kíváncsi vagyok, hogy a kiváló szakmai tudásával vajon milyen könyveket volt képes alkotni :) De... Az max. jövőre. Decemberben nagyjából két marékkal fogom szórni a pénzt a hobbijaimra, szóval ő egy kicsit még ráér :)

Vi Keeland, Penelope Ward: Szívtipró pilóta
Na, ezt viszont komolyan meg kell magyaráznom, úgy érzem. Alapvetően tökre nem olvasok soha semmit, amiben ilyen szavak szerepelnek, mint a szívtipró. Úgy érzem magam tőle, mintha kiéhezett vénlány lennék, aki másra se vágyik, mint hogy egy macsó pasi szénné kefélje élete hátralevő részének minden napján. Ezek a vénlányok aztán valós macsók híján csak olvasnak ilyen sztorikat, amik feltételezésem szerint nagyon intenzívek, nagyon nyálasak, és nagyon, hát, szarok, szóval minden olyan nagyon, amit az én ízlésem valószínűleg nem viselne el. 
Viszont nem egészen értettem, hogy a KMK miért menne el ilyen irányba, szóval beleolvastam, hogy megtudjam, mégis, mit tud ez a könyv, amitől náluk eladható lesz. Ilyen égetnivaló címmel. Szívtipró pilóta, most komolyan, mégis, egy tízes skálán mennyire gagyi sztorit meg stílust sejtet ez? 
De csak pislogtam, mert abszolút nem volt se gagyi, se eltúlzott, egyáltalán semmi taszítót nem találtam benne, és még a pasi is érdekesnek tűnt. Szóval megvettem, próba-cseresznye alapon. Végtére is nem szabad a borítója alapján megítélni a könyvet. Meg a címe alapján. Meg a fülszöveg alapján. 

Szóval ezek az értékelések biztosan várhatóak a közeljövőben. Még két rendelést leadtam, meg van két-három darab, amit majd boltból szerzek be december végén, mert mittudomén, meguntam a kettesével-hármasával rendelgetést meg a futárra várást. Aztán lehet, hogy a boltos vásárlásból is lesz öt-hat könyv, van annyi a listámon, csak az a kérdés, keret lesz-e rá... :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése